Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta on kahden jo useamman vuoden aiheesta kokemusta päivätöissään keränneen B2B-markkinoinnin ammattilaisen kirjoittama e-kirja, joka sisältää kymmenen tärkeää huomiota markkinoinnin automaatiosta ennen kaikkea loppukäyttäjän näkökulmasta tarkasteltuna.
Yli 40-sivuisessa e-kirjassa käydään läpi monipuolisesti tärkeitä markkinoinnin automaatiojärjestelmään ja sen käyttöön osana inbound-markkinointia liittyviä seikkoja. Voit ladata kirjan ilmaiseksi. Lataaminen ei vaadi sähköpostiosoitteen antamista, mutta jos pidit siitä, tilaa ihmeessä uutiskirje alta ja kerro e-kirjasta myös kaverillesi!
Jarmo on B2B-markkinoinnin moniosaaja, jolta hoituu kaikki aina myyntiä ja strategiaa tukevan markkinoinnin suunnittelusta käytännön toteutukseen, sisällöntuotantoon ja eri kanavien hyödyntämiseen asti. Jarmo hankki monipuolisen kokemuksen B2B-markkinoinnista Karttakeskuksen markkinointipäällikkönä ja nykyisin vetää Salesforce-teknologioihin erikoistuneen BiiT Oy:n markkinointia.
Juuso on myynnin ja markkinoinnin välimaastossa toimiva moniosaaja. Juusolta luonnistuu niin sisältöstrateginen markkinoinnin hahmottaminen kuin myös hyvin analyyttiset lähestymistavat markkinoinnin mittaamiseen. Työkseen Juuso toimii Affectolla liiketoiminnan kehityksen parissa ja vapaa-aika kuluu yleensä kalastuksen parissa.