Markkinointikirjat

Alla esiteltynä kirjoittamani kirjat. E-kirjat voit ladata suoraan tältä sivustolta PDF-muodossa ilmaiseksi.

Vierailijasta asiakkaaksi

Vierailijasta asiakkaaksi – dataohjattu B2B-markkinointi tuo lisää myyntiä ja mitattavia tuloksia

Aika, jolloin markkinointi pystyi elämään omassa, muusta liiketoiminnasta irrallaan olevassa todellisuudessaan, on kaukana takana.

Markkinoinnin odotetaan auttavan yritystä saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa. Samalla markkinoinnin on kyettävä osoittamaan, että sen käyttämällä rahalla saadaan oikeita tuloksia.

Lukemalla kirjan opit tuomaan markkinoinnin tiiviiksi osaksi yrityksen liiketoimintaa ja myyntiprosessia, sekä saat mitattua tuloksia liiketoiminnan ymmärtämillä mittareilla.

Lataa e-kirja täältä

Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta

10 oppituntia markkinoinnin automaatiosta

Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta on kahden jo useamman vuoden aiheesta kokemusta päivätöissään keränneen B2B-markkinoinnin ammattilaisen kirjoittama e-kirja, joka sisältää kymmenen tärkeää huomiota markkinoinnin automaatiosta ennen kaikkea loppukäyttäjän näkökulmasta tarkasteltuna.

Lataa e-kirja täältä